Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

torsdag 1 juli 2010

Till Salu dregglisar/kräkisar!

Fler dregglisar/kräkisar till salu!

Perfekt till din bebis, eller en present till någon i den bekantskapskrets.
VÄLDIGT UPPSKATTAT!!!

Material:
Skogsgrön med vita moln samt orange baksida. SÅLD
Röd med vita moln samt vit baksida. EJ TILL SALU
Röd med svartbruna apor/lejon med brun baksida. SÅLD
2 st naturvit med rosa kaniner med rosa baksida. EJ TILL SALU
Alla framsidor kommer från Jnydesign.
Den oranga baksidan kommer från Hilco, de övriga från Stoff & Stil.
Alla baksidor är i velour.
Storlek: One size.
Mönster: Mitt eget.
Resultat: Jätte bra!!!

2 tryckknappar för olika halsstorlekar. Passar även till äldre barn som scarf.

Pris: 60 kr, 2 st 100 kr. Frakt tillkommer med 12 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar