Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

onsdag 4 maj 2011

En hög dregglisar till salu!!!





























Har fått ihop till en hög dregglisar igen! Några är redan sålda innan jag hunnit blogga, men många finns kvar!










Alla baksidor är i velour och kommer från Stoff o Stil.



Alla har två tryckknappar för olika halsstorlek.



Material:



Jag börjar längst upp från vänster och tar bild för bild.



Bild 1:



Znokdesigns cerisa med gröna drakar o vit baksida. SÅLD!



Jnydesigns röda tyg med bruna apor/lejon med brun baksida. SÅLD!



Znokdesigns härliga tyg med grön botten med havliv med svart baksida. FINNS KVAR!



Znokdesigns röda tyg med djur med brun baksida. SÅLD!



Znok designs gula tyg med bruna u-båtar och brun baksida. FINNS KVAR!



Znokdesigns bruna tyg med turkosa elefanter och orange baksida. SÅLD!



Znokdesigns gula tyg med djur och brun baksida. SÅLD!

Bild 2:



Znokdesigns härliga tyg med grön botten med havsliv med lila baksida. SÅLD!



Jnydesigns röda tyg med apor/lejon med brun baksida. SÅLD!



Jofotex gula tyg med tåg och vit baksida. SÅLD!



Znokdesigns turkosa med verktyg och lime baksida. SÅLD!



Jofotex lila med får och lime balsida. SÅLD!



Znokdesigns gula tyg med u-båtar och brun baksida. SÅLD!



Jofotex landskapstyg med gul baksida. FINNS KVAR!



Bild 3:



Znokdesigns cerisa med gröna drakar och vit baksida. SÅLD!



Znokdesigns gula tyg med bruna u-båtar och vit baksida. FINNS KVAR!


Znokdesigns röda tyg med djur och lime baksida. SÅLD!



Znokdesigns tyg med blå botten och havsliv. Gul botten. FINNS KVAR!



Jofotex limetyg med får och röd botten. SÅLD!



Znokdesigns verktygstyg och vit botten. FINNS KVAR!



Och sist men inte minst Znokdesigns orangatyg med rosa u-båtar och vit botten. SÅLD!




Mönster: Eget.




Storlek: One size, men 2 tryckknappar i halsen för olika halsstorlekar.




Pris: 60 kr/st, vid köp fler än 1 st, 50 kr st. Frakt tillkommer med 12 kr (upp till 3 st, för fler dregglisar beräknas ny frakt).




















2 kommentarer: