Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 18 april 2011

Dregglisar till salu!

Nu har jag sytt ihop några dregglisar! Jag tycker det är jätteroligt!! Men då husbygget är i full gång och pluggningen tar mycket tid och det viktigaste av allt att hjälpa min son med hans tal för att han riktigt ska lära sig att prata tar det mesta tiden. Så att sy dregglisar gör jag då resten av familjen sover, typ :) Här kommer i alla fall 5 st dregglisar som går lite i rött :) Jag har bara tidigare använt svart o vit tråd på min overlock, men kom på att jag kunde ju köpa små trådrullar till den istället för stora overlocktrådar ( för att det blir billagare, annars hade jag inte köpt röd tråd). Men nu har jag alltså gjort dessa dregglisar med röd baksida i velour fån Stoff o Still med röd tråd från samma ställe! :) Material: Znokdesigns härliga ocean turkos. SÅLD! Jofotex vita tyg med ugglor som streckgubbar. SÅLD! Znokdesigns gulorangea tyg med olika figurer. SÅLD! Znokdesigns bruna tyg med vita drakar. SÅLD! Jofotex landskapstyg SÅLD! Mönster: Eget. Strolek: One size. Däremot är det 2 tryckknappar i halsen för att justera för halsstorlek. Resultat: De blev jättebra och blev ännu mer roligt att sy då jag skaffat röd tråd :) Pris: 60 kr/st. Köper man mer än 1 st dregglis kostar de 50 kr/st. Frakt tillkommer på 12 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar