Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 14 december 2010

Fler dregglisar...




Här kommer minsann fler dregglisar. De flesta sålda, men några finns kvar!
Material:
1:a bilden
Jofotex limetyg med får med röd baksida. SÅLD!
Stoff & Stils pingviner på mörkturkos botten med orange baksida. SÅLD
Jofotex röda fårtyg med mörkblå baksida från Hilco. SÅLD
Znokdesigns cerisa tyg med drakar med vit baksida. SÅLD
Znokdesigns oranga med rosa u-båtar här med rosa baksida. SÅLD
2:a bilden
Stoff & Stils pingviner på mörkturkos botten med brun baksida. SÅLD
Jofotex limetyg med får med vit baksida. SÅLD
Znokdesigns bruna tyg med drakar här med rosa baksida. SÅLD
Jofotex lila tyg med får med lime baksida. SÅLD
Znokdesigns oranga med rosa u-båtar här med vit baksida. SÅLD
Mönster: Eget.
Storlek: One size.
Resultat: De blir jätte bra. Min egen favvo är den bruna med vita drakar och rosa baksida...
Pris: 60 kr/st, 100 kr/2 st. Frakt 12 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar