Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

söndag 18 oktober 2009

Babyfilt!




Har sytt klart en babyfilt som ska försöka säljas på julmarknaden!
Storlek: Ca 85 x 65 cm.
Mönster: Inget.
Material: Brun velour från Hilco. Orange mudd som kantband samt pingvintyget från Stoff och Stil.
Resultat: Nöjd.
Tråkigt: Nu strular overlocksmaskinen igen, så det är nu mer eller mindre stopp i tillverkandet. Hoppas det är lätt åtgärdat...

2 kommentarer:

  1. Allt bra här idag?? Ny tävling hos oss igen: http://www.muppsan.com/2009/10/vinn-valfria-meandi-klader.html - Vinn Meandi kläder till värde av 500:- Missa inte!! Har även andra kanonbra tävlingar igång ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny
    Vad duktig du är!! Jättefina kläder, ska nog besöka er på julmarknaden:-) Kram Malin

    SvaraRadera