Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

lördag 3 oktober 2009

Beställning!

Fick först en beställning på denna klänning till en tjej som heter Milla. Eftersom de blev nöjda blev det en beställning på ett par byxor också. De ville ha samma utformning nertill på byxorna som på ärmsluten och hög midja i muddmaterial...

Storlek: ca 104/110 cl.
Material: Hilcos bruna velour. Brun mudd från Mjuka tyger. Samt grön velour med röda stjärnor från Mjuka tyger. Resårband från Rhens.

Mönster: Byxor: Eget, men utgått från Meedom form 1 storlek 2,5 - 3 år. Bla gjort dem längre och bredare i benslut. Klänning: Eget, men utgått från Meedom form 2, storlek 2,5 - 3 år.

Resultat: Väldigt nöjd. Dessa byxor blev kanonbra. Och Dennis verkade trivas väldigt bra då jag hade honom som provdocka. Kommer definitivt att göra fler av dessa. Tack till Millas mamma för förslaget, hur hon ville ha byxorna utformade. Fick en till beställning på dessa byxor samma dag som de blev klara, fast i lila. Sedan ska jag sy ett par till Dennis också...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar