Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 15 februari 2010

Nya tyger...


... har nu äntligen kommit från Jnydesign. Har väntat på dom ett tag nu, men den som väntar på nått gott!
Röda med vita moln är i velour, och den är superfin. Precis sån röd som jag tycker om!!!
Funderar på att göra en heldress utan ärmar av denna, men vet ej än.
Jag gillar också den turkosa färgen med de bita molnen. Ska bli en filt till lilla Mio med brun baksida. Blir det nått över blir det nog en T-shirt till Dennis som skulle passa i sommar.
Det är rosa kaniner på natur botten och är tänkt till klänning/leggings till Thea.
Nu ska de bara tvättas innan saxen och symaskinen får börja jobba!
Hoppas jag hinner sy lite snart...har ialla fall hunnit färdigställa några saker de senaste veckorna, men bloggandet ligger lite på is... då mycket tid går till ekonomistudier.

3 kommentarer:

  1. Ny tokspännande tävling hos Tant..

    http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_16.html

    ..med chans att vinna ett presentkort från en mkt braig barnbutik =)

    SvaraRadera
  2. Vad fina. Blir så sugen på att köpa på mig ännu mer tyg när jag ser hur folk shoppar loss här inne, men har lovat mig att använda lite av det jag har först. Läste din profil. Häftigt med flyg.cert. Min pappa gav sig också på det för en herrans massa år sen men en arbetslöshetsperiod satte käppar i hjulet för honom. Måste vara skoj att kunna kalla sig för pilot :-). En pilot som ägnar sig och sömnad. Coolt!

    SvaraRadera
  3. Ja det är nog kanske en ovanlig kombination, men rolig. Men tyvärr hinns det inte med så mycket flyg och syande nu när jag har två små barn hemma + pluggar på heltid...

    SvaraRadera