Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

fredag 12 februari 2010

Röda tossor...


... blev sålda till julklapp, men har inte blivit bloggade förrän nu. Det är tur jag har lite obloggade saker då jag inte hinner sy så mycket nu som jag vill, då jag pluggar för fullt.
Material: Jnydesigns röda tyg med apor/lejon. Brun muddd från Stoff & Stil.
Mönster: Eget.
Storlek: 6-12 mån.
Resultat: De blev jättesöta och bra. Däremot är storlek 0-6 mån mycket pluttigare och sötare.

2 kommentarer: