Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

torsdag 5 november 2009

Mysiga filtar...




Har gjort 2 sådana här filtar, tanken är att sälja dom på marknaden.
Storlek: Ca 75 x 100 cm.
Material: Härlig grön lyxfleece samt rosa bomullstyg med vita prickar som kantband. Dessa från Stoff och Stil.
Mönster: Eget.
Resultat: Filtarna blev härliga. Perfekt att ha på golvet eller i soffan för en liten bebis att ligga på...
Har inte sytt på designlappar ännu. Dessa är slut, är beställda men har inte kommit hem till mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar