Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

lördag 14 november 2009

Så roligt att sy dregglisar...

Å det är så roligt att sy dreggellappar. Det går så fort och smidigt... Dessa har velour som baksida, så de är bra att ha som halsduk under tex overallen i vinter.

Storlek: One size.
Mönster: Eget, efter tips från internet.
Material: Bruna elefanter från Jofotex. Röd velour från Hilco. Pingviner från Stoff och Stil samt orange velour från Hilco. Gula kaniner samt orange husvagnar från Jnydesign. Till dessa röd velour från Hilco samt svart velour från Stoff och Stil.

Även dessa ska försöka säljas på julmarknaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar