Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 4 maj 2010

Nya tyger!


Å har fått mina nya tyger. Jag beställde dom förra helgen, betalade på måndag och fick dom på tordag. Superbra service. Jag beställde dom från Znokdesign...
Elefanterna är på den vänstra blå och på den högra lite skarpare rosa än vad det ser ut på bilden. Blixten som ställer till det tror jag. Jag fick dessutom lite extra tyg av den gula med bruna ubåtar, då det var ett litet tryckfel på tyget... Jätte trevligt!!
Tygerna är tvättade och klara och väntar på att bli uppsydda.
Önskar mer tid :-)

3 kommentarer:

  1. Asch, tog du de sista turkosa elefanterna? ;-) Jag var inne där igår och skulle skicka iväg min beställning (som legat i kundkorgen i veckor) och då var det blå slut :-(

    SvaraRadera
  2. Längtar efter att se vad du syr!

    SvaraRadera
  3. Tack för den fina berömmen. Kramar på dig/Jenny

    SvaraRadera