Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 13 december 2010

Oj vad många dregglisar sålda!!!









Dregglisar i stora lass...


Men oj vad många dregglisar jag sålt!!! :)


Endast 2 kvar i denna skara. Den gula med u-båtar och den med landskapstyg och blå baksida är alltså till salu. Men jag har fler kvar som kommer att bloggas om inom kort...


Sydde upp en del till marknaden som var i lördags. Och det känns som de går åt som smör i solsken, vilket jag tycker är så roligt :)




Material: (beskriver dom i turordning på bilderna).


Alla baksidor är i matrialet velour och är från Stoff & Stil om jag inte skriver något annat.


Jnydesigns husvagnstyg på röd botten med svart baksida.SÅLD


Jnydesigns lejon/apor på grön botten med rosa baksida. SÅLD


Jnydesigns husvagnstyg på röd botten med svart baksida. SÅLD


Znokdesigns gröna tyg med limedrakar med brun baksida. SÅLD


Znokdesigns gula tyg med bruna u-båtar. Men brun baksida. SÅLD


Jnydesigns lejon/apor på röd botten med brun baksida. SÅLD


Landskapstyg från Jofotex med blå baksida från Hilco. EJ TILL SALU!


Stoff & Stil pingviner på turkos botten med orange baksida. SÅLD


Znokdesigns ugglor med grönaktig baksida. SÅLD


Jnydesigns bruna tyg med moln med röd baksida. SÅLD


Cerise botten med drakar från Znokdesign. Här med vit baksida. SÅLD


Jnydesigns bruna tyg med moln och med vit baksida. SÅLD


Landskapstyg från Jofotex med röd baksida. SÅLD


Znokdesigns orangea tyg med rosa u-båtar. Men brun baksida. SÅLD


Stoff & Stil pingviner på turkos botten med orange baksida. SÅLD


Znokdesigns bruna tyg med vita drakar med rosa baksida. SÅLD




Mönster:


Eget, men inspiration från mönster hittat på internet.




Storlek:


One size. Men med två tryckknappar för lite mindre o lite större hals.




Resultat:


Helt ok.




Pris: 60 kr/st, 2 st/100 kr. Frakt tillkommer med 12 kr.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar