Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

torsdag 16 december 2010

Även haklappar!







Här kommer lite fler dregglisar, men också några haklappar.
Material:
Haklappar:
Röd vaxduk med vita prickar från med bruna kantband, båda från Stoff & Stil. SÅLD!
Gul vaxduk med vita prickar från med bruna kantband, båda från Stoff & Stil. SÅLD!
Rosa vaxduk med vita prickar från med bruna kantband, båda från Stoff & Stil. SÅLD!
Gul vaxduk med vita prickar från med bruna kantband, båda från Stoff & Stil. SÅLD!
Rosa vaxduk med vita prickar från med bruna kantband, båda från Stoff & Stil. SÅLD!
Dregglisar: (alla baksidor i velour och från Stoff o Stil om inget annat skrivs).
Znokdesigns gula tyg med bruna u-båtar och vit baksida. SÅLD!
Stoff & Stils pingvintyg med grön botten och orange baksida. SÅLD!
Jofotex röda ugglor på vit botten med röd baksida. SÅLD!
Jofotex lila med får, här med vit baksida. SÅLD!
Jofotex röda med får, här med vit baksida. SÅLD!
Znok designs cerisa tyg med limedrakar. Här med lime baksida. SÅLD!
Stoff & Stils pingvintyg med grön botten och brun baksida. SÅLD!
Znokdesigns gula tyg med bruna u-båtar och bruna baksida. SÅLD!
Pris 60 kr/1 st, 100 kr/2 st. (Du får kombinera en dregglis och en haklapp också om du vill). Frakt tillkommer med 12 kr.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar