Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

lördag 13 mars 2010

Awarden!

Jag fick den här utmärkelsen häromdagen av Bessemess. Tack så jättemycket! :)Med en utmärkelse följer alltid några regler och de är så här:
The sunshine blog award is awarded to bloggers whoes positivity and creativity inspire others in the blog world.
The roules for accepting the award:
1: put the logo on your blog or within your post
2: pass the award to 12 bloggers
3: link the nominees in your post
4: let them know they receieved this award by commenting on their blog
5: share the love and link to the person whom you received this award.

Jag har valt att ge vidare denna award till 2 bloggar. Detta för att jag vet att så många redan fått den, men för att jag har fullt upp med skolan så jag inte riktigt hinner med!!!

Jag har valt att JuMel (http://www.jumelsyblogg.blogspot.com/) men också ZabW Design (http://www.zabw.blogspot.com/). Ni är en av mina stora inspirationskällor. tack för att ni har era bloggar!!!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack Jenny! Vad glad jag blir att jag kan inspirera dig:) Grattis till din utmärkelse också, den är du väl värd! Ha en skön helg!/Mia

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!! Jätteroligt att kunna inspirera. Du Inspirerar mig MYCKET också kan jag lova. Tycker det är jätteroligt att det finns någon "i närheten" som pysslar med samma sak. Många kramar!

    SvaraRadera