Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

lördag 6 mars 2010

Tossor och vantar till en liten gullig tjej, med värmade fleece!!!

Fick för en tid sedan en beställning på tossar och vantar till en liten tjej som tidigare fått en filt jag sytt av sin mammas farfar.
Efter lite fram och tillbaka så kom vi överens om denna färgkombination...
Jag tycker de blev jättebra!
Mönster: Eget.
Storlek: 6-12 månader, men kan troligt vis användas mycket längre!
Material: Jnydesigns naturvita med cerisa kaniner och cerise mudd från Stoff & Stil. Fodrade med fleece från Rhens!
Resultat: Jag tycker de blev jättebra och hoppas nya ägeren också kommer att tycka det!!!

2 kommentarer:

  1. Fint set, blev bra med det tyget, är den cerise mudden från stoff o stil bra i färgen och kvaliten till kaninerna?

    SvaraRadera