Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 1 mars 2010

Gamla tossor...


Dessa tossor är nu sydda för ett tag sedan men inte bloggade om.
Det kom en beställning på dessa till en liten nyfödd tjej, med tillhörande dregglis...
Material: Jofotex röd/blå nattågstyg, med röda muddar från Stoff o Stil.
Mönster: Eget.
Storlek: 0-6 mån.
Resultat: Ursöta !!!!

3 kommentarer:

  1. Ramlade in på din sida, vet ej varifrån =). Och jag blev väldigt imponerad av alla söta tossor, jättefina.

    SvaraRadera
  2. hej du har en award att hämta i min blogg:-)

    SvaraRadera
  3. Kule! Takk for titten. Du lager masse fint.

    SvaraRadera