Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 26 april 2010

Dregglisar till salu!!!



Å vad roligt det är med en ny overlock... När barnen somnat för kvällen är det lätt hänt att jag smyger ner till källaren en sväng för en provkörning... Och då har jag självklart sytt mitt älsklingsgöra i syvärlden. Dregglisar!!!

Thea har redan alldeles för många, så dom här blir därför till salu!!

Storlek: One size.

Mönster: Eget.


Material:
Jofotex nattågstyg blå/röd med röd velour från Stoff & Stil som baksida. SÅLD!
Jnydesigns turkosa tyg med husvagnar med limegrön velour från Stoff & Stil som baksida. SÅLD!
Jnydesigns gröna vågor med orange velour från Hilco. SÅLD!
Jnydesigns gröna apor/lejon med svart baksida i velour. SÅLD!
Stoff & Stils pingviner med orange velour från Hilco. SÅLD!
Jofotex nattågstyg gul med vit velour från Stoff & Stil som baksida. SÅLD!
Jnydesigns bruna molntyg med vit velour från Stoff & Stil som baksida. SÅLD!

2 tryckknappar finns på dregglisarna för två olika halsstorlekar!!!

Resultat: Ja de blir ju bara bättre o bättre... :-)

Pris: 60 kr/st eller 2 st för 100 kr. Frakt tillkommer med 12 kr för både en eller två dregglisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar