Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 13 april 2010

Ny overlock!!!

Det är dåligt med inlägg nu för tiden. Det beror på att jag haft fullt upp i skolan och med min familj... Men också att jag inte har haft en fungerande Overlock på ett tag!!! Men nu ringde försäljaren som sa att min beställda nya overlock kommit till hennes affär :-)

Jag ska hämta den denna vecka :-)

Åååååå gud så roligt det ska bli med en sprojlans ny overlock!!!

1 kommentar: