Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 27 april 2010

Fråga???

Är det någon som vet om man kan fixa till så att man får ett mail eller meddelande då någon skrivit en kommentar på sin blogg??? Känns som jag lätt missar kommentarer på lite äldre inlägg... :-(

5 kommentarer:

  1. Hej! Gå in på - Hantera blogg - inställningar -Högt uppe på sidan väljer du - kommentarer
    Sedan längst ned på den sidan fyller du i din e-post adress "e-post för meddelande om kommentarer" Hänger du med? Svårt att förklara, hör gärna av dig om du behöver bättre förklaring! Lycka till! Johanna

    SvaraRadera
  2. Å tack för hjälpen!!! Det var väldigt bra förklarat, för jag hittade det på en gång :-) Hoppas det fungerar nu!

    Tack Johanna

    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Nä vad konstigt, det fungerade inte??? Jag skriver in min e-pos och trycker spara inställningar, men då försvinner min e-post. Och jag har inte fått någon e-post då du Johanna skrev föregående kommentar???
    //JEnny

    SvaraRadera
  4. Jag hittade recent comments som jag lagt upp på bloggen, så att jag ser de senaste 4 inläggen. Det får duga bra då det andra inte fungerade... Tack så mycket för hjälpen Johanna. Fin blogg du har förresten!!!

    SvaraRadera