Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 29 september 2009

Babyfilt!

Jag har nu gjort klar min första sydda babyfilt!!!
Material: Lila elefanttyg från Jofotex. Rosa velour/mudd till kantband från Hilco.
Mönster: Inget.
Storlek: Ca 85 x 65 cm.
Resultat: Väldigt nöjd för att vara första gången. Det är alltid lite krångligt med kantband!

Tanken är att denna ska säljas på julmarknaden jag ska vara med på!



2 kommentarer:

  1. Åh vad fin den blev, jättehärlig färgkombination!!!

    SvaraRadera
  2. Var gärna med och tävla om ett presentkort hos Gangstar i min blogg
    Tävla Här:
    http://nikital.blogg.se/2009/september/vinn-ett-presentkort-hos-gangstar.html

    SvaraRadera