Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 29 december 2009

Jag tröttnar aldrig...

... på att sy dregglisar... jag älskar dom...

Från vänster till höger, uppifrån:
Material: Blå nattågstyg från Jofotex. Som baksida röd velour. Gul nattågstyg från jofotex med svart velour som baksida. Gröna moln från Jnydesign med orange baksida. Bruna ugglor från jofotex med brun baksida i velour. Orange husvagnstyg från Jnydesign med svart velour som baksida. Gul igelkottstyg från Mjuka tyger med brun baksida i velour. Jofotex gula flodhästar med svart baksida i velour. Brun botten med vita elefanter från Jofotex med en ljusblå velour som baksida. Den oranga och den ljusblå velouren kommer från Hilco de övriga från Stoff o Stil.
Turkos husvagn från Jnydesign samt lime velourbaksida från Stoff o Stil.
Storlek: One size.
Mönster: Eget.
Resultat: De bli bara bättre o bättre...

1 kommentar:

  1. Årets sista tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

    ..i samarbete med en finfin barnbutik!

    Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)

    SvaraRadera