Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

torsdag 3 december 2009

Marknaden gick bra!

Marknaden gick alltså bra. Jag sålde en del av det jag sytt. Många mössor, dreggellappar och tossor. Samt 2 filtar. Det gick sämre med själva kläderna, men jag hade sytt i storlekar så att mina barn kunde ta dom istället.

Vi sålde fikabröd, knäck, ischokald och mycket mer. Endast en krans över. Rätt mycket av det ätbara blev över, men det kunde vi ju ta själva :-)

Helen hade stickat snygga Åremössor, som jag tänkt köpa. Men de blev sålda. Det var ju jätte roligt... men jag blev utan. Får väll försöka hinna sticka en själv då.

1 kommentar:

  1. Hej
    Min mamma handlade av dig på marknaden.
    Blev lite till min lilla son.
    2st dreggellappar samt en mössa.
    Verkligen underbara!
    Mvh Anja i Järvsö

    SvaraRadera