Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

söndag 27 december 2009

Till salu!

Detta tuffsöta set har jag bloggat om i september. Men innan jag han sy klart den helt så hann Thea växa ur dessa kläder...

Därför är de nu till salu!

Storlek: 62-68 cl.

Pris 290 kr + frakt. SÅLD!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar