Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 10 augusti 2009

Body med puffärm





Denna body till Thea med puffärm blev klar för någon dag sedan.


Storlek: ca 68, men jag tycker att det hellre var en 62.

Mönster: Svenska mönster body med puffärm

Material: Jofotex landskapstyg interlock. Röd mudd från mjukatyger som kantband. Tryckknappar från Rhens textil.

Resultatet: Mest nöjd med denna hittils. Sydde i storlek 68, men känns mer som 62, så Thea kommer nog att växa ur den ganska fort. Känns ganska smal och lång rygg, vilket i och för sig passar mina barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar