Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

lördag 22 augusti 2009

Jacka i teddy

Denna jacka i teddy beställde jag tyg till för ca 6 år sedan. Hittade den i en sytidning jag köpte ibland för att jag tyckte den var söt. Inte tänkt till någon speciellt bebisen. Sydde inte klart den då utan den hamnade på hög. Nu när jag fick en liten tös färdigställde jag den. Denna vecka har jag sytt på en designlapp.
Storlek: Ca 60-65
Mönster: Ingelise sytidning (vet ej vilket nr)
Material: Rosa teddytyg beställt från tidningen Ingelise. 4 knappar, rester från min plastmammas tidigare syaffär Lillboden
Resultat: Mycket nöjd, synd bara att den passar som bäst nu i sommar (fast i och för sig har det ju inte varit någon högsommar direkt, så den har ju kommit till användning ändå)
Thea tycker som vanligt om att posera när kameran kommer fram, blir nog fotomodell som stor...

1 kommentar:

  1. Men vad söt! Både teddyn och lilla tösen! Vilka fina saker du gör!

    SvaraRadera