Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 10 augusti 2009

Ny bloggare!

Jag som aldrig trodde att jag skulle läsa en blogg, och dessutom inte skaffa en egen blogg har nu omvänt helt!!!! Jag har skaffat en egen blogg...
På sista tiden har jag följt olika sybloggar för barnkläder för att få lite tips och ideer, eftersom jag gärna syr, virkar eller stickar barnkläder till mina egna barn.

Här kommer jag att lägga upp mina egenskapta kläder, mest för egen del som en liten komihåg vad jag gjort, men dessutom för mina kompisar om någon är intresserad att se vad jag skapat

1 kommentar:

  1. Bra Jenny! Grattis till en smart bloggsida och födelsedag!Du kommer nog att få många besökare när den blir känd! Hälsningar från Bollnäs. P-O & Birgitta.

    SvaraRadera