Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 31 augusti 2009

Stickad klänning!



Har för ett tag sedan stickat klart denna klänning till Thea. Men har inte tagit mig tid för att blogga den förrän idag.

Storlek: 4-8 månader

Mönster: Hittat ur tidningen kreativ stickning

Material: Garn inköpt på Handarbetsboden, kommer ej ihåg vilket märke

Resultat: Nöjd, endast att kritisera är att kjolsdelen känns nästan för stor. Tog ganska lång tid att sticka då kjolsdelen krävde den mesta tiden. Livebild på Thea i klänningen kommer vid senare tillfälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar