Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 25 januari 2010

Dregglisar!

Fler dregglisar är sedan en tid klara, men då jag har börjat studera till ekonom på 100 % och samtidigt är mammaledig, så får bloggandet stå tillbaka!

Material:
Jofotex landskapstyg samt röd velour från Stoff & Stil som baksida. SÅLD!

Jny designs bruna med vita moln samt ett vitt joggingtyg som baksida som jag hittat i gamla gömmor, men inköpt från Ingelise. SÅLD!

Jofotex gula nattågstyg (ekologiskt), samt vitt joggingtyg som ovan. SÅLD!


Mönster: Eget.
Storlek: One size.
Resultat: Jättebra. Jag fick en pepparkakskänsla av den bruna med vita moln...längtar tillbaka till julen??? Nä, jag längtar till våren. Pepparkakor är alltid gott...


Pris: 60 kr/st eller 100 kr för 2 st + frakt. (Gällar alla dregglisar, oavsett mönster och färg).

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänkte höra om du syr på overlocks maskin??
    Tycker du syr väldigt snygga saker!! Önskar ja va så duktig oxå!
    Får väl träna o träna. =)

    Ha en bra dag!
    //Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!

    Tack för det trevliga inlägget. Ja jag syr på overlocks maskin.

    SvaraRadera