Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

söndag 3 januari 2010

Mössor till brorsan!




Min brorsa ville också ha mössor, men inte i de töntiga tygerna jag syr till mina barn :-)
Är man tonåring så är man...
Material: Den bruna mössans tyg är från Stoff & Stil. Den vita har funnis i mina gömmor många år, men är från Ingelise.
Storlek: Vuxen.
Mönster: Eget.
Resultat: Brorsan verkar vara rätt nöjd. Så då blev de rätt ok då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar