Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

söndag 10 januari 2010

Trasig dregglis till lilla tösen...

Håller på att fylla mitt lager på dregglisar. Går lite trögt men ändå frammåt...

Denna gjorde jag tänkt till försäljning, men tyget gick sönder lite runt tryckknappen... så då fick min Thea den. Det gör ju inget eftersom det inte syns, men man vill ju inte sälja de.

Material: Jnydesigns gröna lejon/apor. Svart velour som baksida från Stoff & Stil. Tryckknappar från Jofotex.
Mönster: Eget. Men nästan alla sybloggar har ju dregglisar så den är ju knappast unik...
Storlek: One size.
Resultat: Inte så bra de den gick sönder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar