Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

tisdag 12 januari 2010

Fler dregglisar...

Fler dregglisar klara...

Material: Stoff & Stils turkosa pingviner. Orange baksida i velour från Hilco. SÅLD!
Gula nattågstyg från jofotex med brun baksida i velour från Stoff & Stil.
Storlek: One size. SÅLD
Mönster: Eget, men inte unikt.
Resultat: Jättebra.

Pris: 60 kr/st eller 100 kr för 2 st + frakt.
(Gällar alla dregglisar, oavsett mönster och färg). Jag syr gärna dessa på beställning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar