Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

fredag 13 augusti 2010

Dregglisar o tossor till salu!




Jag har fått lite sytt på slutet som sagt, men bloggandet har inte hunnits med. Just nu hinner jag inte sy så mycket, så lite tid över finns för bloggande istället!
Dessa tossor och dregglisar är till salu:
Dregglisar:
Material:
Jny designs lila vågor med velour baksida i lila från Mjuka tyger. EJ TILL SALU!
Znokdesigns gröna drakar med orange velourbaksida från Hilco. SÅLD!
Znokdesigns turkos/blå ugglor med lime baksida i velour från Stoff o Stil. SÅLD!
Znokdesigns turkos/blå ugglor med turkos baksida i velour från Stoff o Stil. SÅLD!
Znokdesigns gröna ugglor med lime baksida i velour från Stoff o Stil. SÅLD!
2 tryckknappar för olika halsstorlekar.
Mönster: Eget.
Storlek: One size.
Resultat: Kanon. Jag har en ny favorit kombination: Torkosa/blå ugglora med velour baksida i turkos!!!!!!!
Pris: 60 kr/1 st, 100 kr/2 st + frakt.
Tossor:
Material: Jofotex limegröna flodhästar fodrade med fleece från min styvmammas gamla affär. Cerice mudd från Stoff o Stil.
Mönster: Eget.
Storlek: 0-6 mån.
Resultat: Jag älskar färgkombinationen grön/cerise. Passar till både tjej o kille, om man kan tänka sig rosa på en kille. Ej Till Salu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar