Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

söndag 8 augusti 2010

Nya tyger :-)


Åååå det har kommit nya tyger från Znok design!!! Åter igen en otroligt snabb leverans, hinner inte ens tänka på att de ska komma så ligger ett tygpaket i lådan :-)
Underbara tyger dessutom, systugan är redan i så full fart den kan vara med 2 ungar och en flytt som är framför oss (inte så full fart egentligen alltså).
De två översta tygerna är alltså två stycken och inte en som det kanske ser ut på bilden. På den vänstra är ugglorna blåa och den högra gröna. De tre understa tygerna är superhäftiga drakar... och färgerna är i verkligheten klarare. Helt underbara tyger...

1 kommentar: