Välkommen hit!

Vad kul att just du ville kicka på min syblogg. Skicka gärna ett mail till mig om du undrar över något eller har en trevlig kommentar... Det värmer. Om du vill kontakta mig gör du det på jennyfagerstrom@hotmail.com.

Jag syr gärna på beställning, i mån av tid och tyg. Har alltid tyg hemma till dregglisar. Jag skickar gärna beställningar per post, men ansvarar inte för postens slarv. Jag har fortfarande detta som hobbyverksamhet.

Under etiketten nedanför finns Till Salu. Ta gärna en titt där för redan uppsydda saker!

måndag 2 augusti 2010

Gammal beställning!

Detta set är en gammal beställning som också syddes för en tid sedan. Men bloggandet är det lite trögt med. Hinner inte med allt som vanligt. Och idag börjar min man också att jobba, så då är det ju som valigt.
Jag börjar plugga i höst nu igen, så då hinner jag nästan inget annat, plus att vi nu sålt vårat hus och har mycket packning och flyttning framför oss... Vi ska provisoriskt flytta till en lite by som heter Föne och bo där under vintern i en lägenhet som ägs av min pappa och hans fru. Vårat nybyggda hus från Älvsbyhus verkar komma maj 2011...

Material: Jnydesigns turkosa med husvagnar. Lime mudd och velour baksida till dregglisen från Stoff o Stil. Fleece som foder till tossorna inköpt på Rhens.
Storlek: Dregglisen one size och tossorna 6-12 mån.
Mönster: Eget.
Resultat: Riktigt bra... och jag älskar denna färgkombination så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar